بهترین بازی های موبایل زومجی

Wiki Article

نام بازی آنسوی باران را در جشنواره‌های ایرانی بسیار شنیده‌ایم. محصولی خلاقانه که هرچند داستانی گویا را تعریف نمی‌کند اما با مراحل چالشی و جذابی که دارد توانسته دل بسیاری را به‌دست بیاورد.

این مقاله هم حتما به دردت می‌خوره: بهترین تنظیمات برای بازی پابجی موبایل

نسخه موبایلی تقریبا درست مثل نسخه کامپیوتر و کنسول است. در حقیقت این نسخه از قابلیت کراس‌پلتفرم پشتیبانی می‌کند و شما به لطف این قابلیت می‌توانید با دیگر کاربرانی که در کامپیوتر یا کنسول این بازی را اجرا می‌کنند، بازی کنید. ماینکرفت نه‌تنها یکی از بهترین بازی های چند نفره اندروید بلکه از بهترین بازی‌های سندباکس گوشی به حساب می‌آید.

بهترین راه ها برای افزایش شادی ؛ چیزی که محققان ثابت کرده اند

دراین‌میان اشاره کنم که تیم سازنده برای خلق یک تجربه بهتر، رویداد‌ها و موارد مختلفی را برای بازیکنان تدارک دیده است که ازطریق آن‌ها می‌توانید کارت بازیکنان بهتر و ارزشمندتری را کسب کنید. ازاین‌رو درکنار خلق تیم مورد علاقه‌تان، می‌توانید آن را بیش‌ازپیش بهتر و قوی‌تر هم کنید.



بازی‌‌های آتاری را به‌یاد دارید؟ جایی که باید بهترین بازی های موبایل ترسناک با دوست یا فامیل خود در یک بازی پینگ پونگ رقابت می‌کردید؟‌ اصولا در بازی پینگ پونگ بازیکنان باید سعی کنند تا مانع عبور توپ از زمین خود شوند. اکنون اما یک بازی متفاوت به نام ضدپونگ برای اندروید منتشر شده است.

بازی های استراتژی انواع مختلفی دارند، برخی تنها با کلیک کردن بازیکنان را سرگرم می‌کنند و برخی نیز مانند کلش اف کلنز نیازمند استراتژی‌های مختلف هستند.

تمامی بازی های این مجموعه تاکنون گرافیک دهن پر کنی را ارائه داده اند و واقعا در حد یک بازی کنسول در زمانِ خود ظاهر شده اند.

این شاهزاده باید جهت خروج از این برج بلند به سمت پایین بره و از سد همه دشمن‌ها بگذره.

معرفی بازی موبایل بازی سلاطین؛ ساخت امپراطوری با بیشترین جزئیات

داش گرافیکو میگه پابجی گرافیک نداره داپش البته یه وقت شر نشه

بازی مذکور گرافیکی بالا در حد نسخه ی کنسولی خود را به گوشی هوشمند شما می آورد.گرافیکی که حتی روی گوشی های میان رده نیز به شکل راحت قابل هضم خواهد بود.

بازی از لحاظ گیم‌پلی شباهت زیادی به پابجی موبایل دارند اما گرافیک بازی ظاهری واقع‌گرایانه‌تری به‌خود گرفته است.

Report this wiki page